our relationship ^_^

Daisypath Anniversary Years Ticker

click-click ^_^

Saturday, July 4, 2009

MereKa .... !!!!


semalam ketemu mereka...lamer tak lepak samer2...hehehehe..excited pown ader..lagipown sya2 nak pass hadiah kat eza..lynn pown samer...so gin decided..@ BangSar...aku kalo pi sowang memang sesat..kih kih memang tak pakar pown..tempat yg dituju ChaWan ..... balik kijer aku terus g amik lynn kat jj wangsa maju..peh tue jumper gigyn..kat opis dier..erm..gyn tgh lepak kat mamak..join dier lapak dulu memandangkan sya sya..abis kijer lmbat sket.."ane megi sup satu"...lynn pown order yg samer..gyn order koey teow..memasing kelaparan neyh...pastue kami betiga gerak ke bangsar n singgah amik sya sya kat mid valley..eza dah sampai ..kami sampai beberapa minit kemudian..time nak cari parking " gyn cepat sket aku nak terkucil sesangat"..huhuhu..boleh diowang buat bahan pasal aku nak terkucil..kih kih kih..sampai2 meja penuh..haih..sib baik gak ader org nak bangun dah..dapat sit jerk aku pown zuussssssss...gi toilet ..hahahahaha..pastue dah ader sumer..wahhhhh borak tak hengat la ... tapi sepanjang kami lepak..ader la 5 kali org minta derma...sumer samer..jual tissue..tapi aper2 pown memang best bangat...hilang gak tensen kijer yg melambak tue..heheheehhee...on the way balik..dekat MRR2..jem giloz...haih..cuak gak nie..sbb ayah da tipon..last2 aku call ayah aku..(^_~)..ayah aku jawab.."ha nnt dah sampai call ayah bukak pintu"...okie i lurve u ayah...tidozzzzzzzz





* nnt update gambo..(kat camera gyn) + can't wait nak zoo nieyh..umor dah 26 tak nah g zoo..haaaihhhhh~




elis



No comments: